wine on the keyboard

Another One Bites the Dust-Almost

by Kay~Kacey on 7/16/2009

In my honest efforts to keep you updated on the ongoing Saga of The Flower Pot

Chapter One

Chapter Two (where we had the poll on whether he should actually, you know, PUT A PLANT in the pot!)  Oh, and btw, the winning vote in that poll was that SuperGuy should always do what Kacey says and not argue! :mrgreen:

Chapter Three

Now, yet another chapter, Chapter Four,  in our story…

broken-flowerpot

Yep, it’s still slowly disenigrating…and SuperGuy still is insisting it’s going to make it through the summer…

Me? I’m thinking not so much… :toofunny:

Any votes?

Similar Posts:

{ 7 comments… read them below or add one }

Barb - WillThink4Wine July 16, 2009 at 7:17 am

SG is an optimist to the Extreme! :clap:

Dru July 16, 2009 at 7:42 am

I think it’s time to let it go.

Tori Lennox July 16, 2009 at 9:39 am

I think SuperGuy is having a major case of denial. *g*

superguy July 16, 2009 at 12:07 pm

what a nice presentation. It is only rarely that one can find a clay pot with all of the personality of the one in your picture. So often in today’s market we westerners are too quick to throw out the old without appreciating the beauty and esthetics of the aged and wisened. Superguy must be a wonderful and caring person… anonymous

superguy July 16, 2009 at 12:08 pm

oops, forgot about the header :toofunny:

Sue July 16, 2009 at 12:26 pm

Hey Superguy,
Wrap it with wire…it will last another ten years. Thats what the European’s do with their clay pots..and they know clay pots.
Or..This may help…
http://www.the-artistic-garden.com/terra-cotta-repair.html
:angel:

Flea July 16, 2009 at 1:26 pm

I love it. I love the flowerpot. I think I voted for keeping it, though. :)

Leave a Comment

;) :| :x :wtf: :woot: :wine: :wallbash: :useyourhead: :typing: :twocents: :twisted: :toofunny: :surrender: :shakehead: :secret: :roll: :rofl: :oops: :o :notamused: :nono: :mrgreen: :mad2: :love: :love2: :loser: :lol: :lips: :idea: :hysterical: :hide: :help: :heart: :hairpull: :frown: :evil: :doh: :dance: :cursin: :cry: :cool2: :coffee: :coffee2: :clap: :book: :biteme: :believe: :beer: :bath: :arrow: :argue: :anyone: :angry: :angel: :P :D :???: :?: :? :) :( :!: 8O 8)

Previous post:

Next post: